Thomas Helligsø Jensen

Mit navn er Thomas Helligsø Jensen. Jeg er årgang 1970, gift med Ulla og vi har sammen 2 drenge.

I 2009 blev jeg uddannet som kørelærer.

De første 1 1/2 år arbejdede jeg sammen med Mark i Marks Køreskole.

I 2010 overtog jeg det der kom til at hedde Thomas Køreskole, før beliggende i Sønderris, nu i Sædding.

Før jeg blev kørelærer, arbejdede jeg 20 år som fragtmand med kørsel rundt i hele DK.

Da helbreddet ikke længere kunne klare det hårde fysiske arbejde, var jeg nød til at tænke i andre baner.

Valget faldt på kørelærer branchen, et valg jeg aldrig har fortrudt. Det er en sand fornøjelse at få lov til at arbejde sammen med unge som ældre mennesker. Det kræver nogen gange mere tålmodighed end jeg selv synes at besidde, men humor blandet med alvor kommer man rigtigt langt med.

Jeg har været på forskellige kurser inden for ADHD (vi har selv en søn med ADHD/autisme), dels igennem ADHD foreningen og sidst igennem Dansk Kørelærer Union - mhp primært undervisning ifm. kørekort.

Jeg er særlig godkendt kørelærer.

Thomas underviser i KATEGORI: (B, B/E, C, C/E, D, D/E)

DU KAN KONTAKTE THOMAS PÅ TLF: 2026 9916

Ulla Jensen

Jeg hedder Ulla Jensen, er født i 1970 og gift med Thomas.

Jeg blev kørelærer i 2013, nok lidt ved et tilfælde.

Før tiden som kørelærer, arbejdede jeg inde for sundhedsvæsnet i 20 år.

Da helbreddet af flere årsager sagde stop, skulle der tænkes i nye baner. Jeg ville gerne hjælpe unge mennesker der havde det svært - det blev så til 5 år på en special efterskole. Herefter var jeg ledig og måtte igen søge nye udfordringer.

Hvad var så mere nærliggende end at blive kørelærer og hjælpe Thomas i hverdagen.- og sådan blev det. - Et valg jeg måske skulle have taget for mange år siden, da jeg har nydt hver eneste dag siden. At være så privilligeret at omgive sig primært  med unge mennesker, er "sgu" fantastisk.

De giver mig glæde, grin, til tider frustration og ærgelse - men uha hvor er det bare det hele værd.

Jeg har været på forskellige kurser inden for ADHD / autisme ( vi har selv en søn med ADHD/autisme), dels igennem ADHD foreningen, sidst igennem Dansk Kørelærer Union - mhp primært undervisning i forbindelse med kørekort.

Jeg er særlig godkendt kørelærer.

Ulla underviser i KATEGORI: (B)

DU KAN KONTAKTE ULLA PÅ TLF: 5129 9916

BRIAN FRAHM

Jeg hedder Brian Frahm, er født i 1967, er gift og har 3 børn.

Uddannet kørelærer i November 2017.

Jeg er oprindeligt uddannet mekaniker og har arbejdet på Vestfrost, som campingvognsmekaniker ved Tarp Caravans og SAL, hvor vi arbejdede med import af biler.

Senest har jeg også arbejdet som terminalarbejder ved Blue Water Shipping.

Jeg var så heldig at Thomas og Ulla ville give mig muligheden for, at blive kørelærer og har taget uddannelsen ved siden af mit arbejde.

Jeg er en glad og positiv person og elsker, at arbejde med mennesker og undervise.

Jeg ser frem til mange hyggelige og fornøjelige timer i teorilokalet og bilen med jer.

Jeg har været på kursus igennem Dansk Kørelærer Forening ifm undervisning mhp kørekort, hos mennesker der har ADHD

Jeg er særlig godkendt kørelærer.

Brian underviser i KATEGORI: (B, B/E, C, C/E, D, D/E)

DU KAN KONTAKTE BRIAN PÅ TLF: 2264 9916